/ Haberler

Türkiyede İhracatçıy...

Türkiyede İhracatçıya Düşen Rol Ve Atalay Firmasının Bu alanda Sağladığı Olanaklar




















Gelişen teknoloji, hızlı üretim, artan markalaşma, firmaların var olan ürün çeşitliliğini arttırma politikası, ithal ürünlere artan eğilim ve azalan iş gücü maliyeti ile birlikte çoğu ülkenin ithalatçıları ve yatırımcıları yurt dışına yönelmekle birlikte, ithalata ağırlık vermektedirler. Bu yönelme, döviz kurunun ve üretim kalitesinin yüksek olduğu ülkelerde, ihracat alanın da fazla söz sahibi olmaya başlaması demektir. Özellikle, bu alan da eli güçlü ülkelerden birisi olan Türkiye, hem coğrafi konumu itibari ile çoğu ülkeye ürünlerini ulaştırması daha az maliyetli olması ve yüksek kaliteli ürünlere sahip olması sayesin de bu pazar da söz sahibi olmayı başarmıştır. Bu avantajı daha da çok arttırmak adına hem uluslararası fuarlar hem de reklamları ve ismini dünya çapında duyuran markaları sayesinde daha büyük bir hızla arttırmakta ve bu çalışmalarına devam etmelidir.

 “Atalay” firması olarak ise hem ülkemizi markalaşma adına en iyi şekilde temsil etmek hem de yüksek kalitede ve müşteri odaklı olarak şirket profili oluşturduğumuzdan dolayı, ihracat alanın da her geçen gün daha fazla çalışıyor ve gelişiyoruz. Kendi üretimimiz olan tüm ürün yelpazesini daha fazla genişletiyor ve geliştiriyoruz. Fabrikamız da yer alan AR-GE departmanımız, müşterilerimizin ürünlerimizi bir ömür boyu ve en kolay şekil de kullanım sağlaması adına çalışmalarına büyük bir hızla devam ediyor. Fabrikamız da yer alan son teknoloji ekipmanlar ve eğitimli personellerimiz ile bu yapımızı daha da sağlamlaştırıyor ve ihracat alanın da farkımızı ortaya çıkartıyoruz.